ÍGY FIEZTHETSZ BANKKÁRTYÁVAL:

A bankkártyás fizetés révén Ön kényelmesen és biztonságosan vásárolhat áruházunkban. A kiválasztott áruk megrendelése után Önt az Unicredit Bank fizetőoldalára irányítjuk, ahol a jelenleg elérhető legbiztonságosabb, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával. Vásárlóinknak csak annyi a dolga, hogy a fizetési mód kiválasztásánál "fizetés bankkártyával" feliratra kattintsanak, majd a Bank fizetési szerverén a kártya számát, lejárati dátumát, valamint a hátoldalán található ellenőrzőkódot (CVC/CVV) megadják. A Bank a dombornyomott VISA és Mastercard, Visa Electron (a kártyát kibocsátó bank döntésétől függően), valamint azon Maestro kártyákat fogadja el, melyekhez ellenőrzőkód (CVC) került kibocsátásra. Amennyiben az Ön Maestro bankkártyáján ilyen nem található, érdeklődjön Bankjánál.

A kizárólag elektronikus használatra kibocsátott bankkártyákat csak abban az esetben fogadhatjuk el, amennyiben annak használatát a kártyát kibocsátó bank engedélyezi! Kérjük, érdeklődjön bankjánál, hogy az Ön kártyája felhasználható-e interneten keresztül lebonyolítandó vásárláshoz.

REKLAMÁCIÓ BENYÚJTÁSÁNAK MÓDJA ÉS FELTÉTELEI:

  • Amennyiben hibás termék kerül kiszállításra, és bebizonyosodik, hogy a minőségi hiányosságért a Kenny.hu a felelős, úgy a termékeket minden további nélkül kicseréljük, vagy visszatérítjük a vételárat.
  • Értesítés nélkül ne küldj vissza terméket, előbb jelezd nekünk a hiba jellegét és a rendelés tranzakciószámát e-mail formájában az itt látható címen: info@kenny.hu
  • Ezt követően munkatársaink felveszik veled a kapcsolatot.

REKLAMÁCIÓT TEHÁT E-MAILBEN TUDUNK FELVENNI, ÉS AZ ALÁBBI ADATOKRA LESZ SZÜKSÉGÜNK:

  • Név
  • Rendelésazonosító
  • Panasz rövid leírása
  • Mellékelt fotó a kész termékről

A Kártyabirtokos reklamáció esetén e-mailben, telefonon, írásban vagy személyesen is rendezheti az online fizetéssel kapcsolatos problémáit.

A probléma rendezése az EU 524/2013 rendeletnek megfelelően történik, melynek részletei itt olvashatók.

AZ ÁRU VISSZAVÉT JOGCÍMEI ÉS LEHETŐSÉGEI:

A termékeket az egyedi igényeidnek megfelelően rendelésre készítjük, így az utólagos elállási jog, mely az internetes rendelésekre általában igaz, nem áll fenn. Erről a fogyasztóvédelmi törvény is így rendelkezik: “A Kormány a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. Törvény-e (továbbiakban Fv.T.) alapján minden fogyasztónak joga van 8 napon belül indoklás nélkül elállni a rendeléstől. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette.” Ez az összes olyan esetre vonatkozik, amikor a terméket nem a saját igényeitek alapján készítjük el. Azonban a személyre szabott termékek esetén a Fv.T. 5. §-ának (c) értelmében a vevő nem gyakorolhatja elállási jogát. Ennek egészen egyszerű oka van, a saját igényeiteknek megfelelően kialakított termékek a továbbiakban már nem továbbértékesíthetőek.

WEBSHOPUNK FIX TERMÉKEI KÖZÜL VALÓ RENDELÉS ESETÉN EZ A KITÉTEL NEM ÉRVÉNYES, A VÁSÁRLÓ A VÁSÁRLÁST KÖVETŐ 14 NAPBAN INDOKLÁS NÁLKÜL IS ELÁLLHAT AZ ÜZLETTŐL.

  • A termék visszaküldésének költségét a fogyasztónak kell viselnie, a vállalkozás nem vállalta e költség viselését.
  • Az elállási jog gyakorlása esetén a Vevőt a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli. Az Eladó azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.
  • Nem illeti meg az elállási jog a Vevőt olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.
  • A visszatérítés során csak átutalásos fizetési módot alkalmazunk; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli.
  • A Vevő köteles az árukat indokolatlan késedelem nélkül, de a szerződéstől való elállására vonatkozó értesítés Webáruház részére történő megküldésétől számított 14 napnál semmiféleképpen sem később visszaküldeni vagy címünkre leadni.
  • A Vevő akkor tartja be a határidőt, ha a 14 napos időszak letelte előtt visszaküldi, vagy átadja a termék(eke)t.

A MEGRENDELÉS LEADÁS ANEM MINŐSÜL SZERZŐDÉSKÖTÉSNEK. SZERZŐDÉS AKKOR JÖN LÉTRE, AMIKOR A FELHASZNÁLÓ A TERMÉK VÉTELÁRÁT MEGFIZETI. AMENNYIBEN A TERMÉKKEL KAPCSOLATBAN PROBLÉMA MERÜLNE FEL, VAGY NEM SZÁLLÍTHATÓ 2-7 MUNKANAPON BELÜL, ÜGYFÉLSZOLGÁLATUNK KAPCSOLATBA LÉP ÖNNEL TELEFONON, VAGY E-MAILBEN.

Amennyiben a Szolgáltató (Kenny.hu) minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" vagy "1" Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ön elállhat vásárlási szándékától.

Ha bármilyen kérdése van a megrendelt termékkel vagy a kiszállítással kapcsolatban, felteheti az - elektronikus levélcímen, vagy munkanapokon telefonon is a - ügyfélszolgálati telefonszámon (0656/420-147).

ÁRUCSERE ÉS FELTÉTELEI:

  • Gondos ellenőrzés ellenére előfordulhat, hogy a mérettáblázatban megadott méretektől néhány cm-rel eltérő termék kerül kiszállításra, ilyen jellegű reklamációval sajnos nem tudunk érdemben foglalkozni, mivel a gyártó sem tudja mindig garantálni a pólók cm-re pontos/azonos egyezését.
  • Minden termékünk esetén a mérettáblázatban megtalálhatóak a gyártó által megadott termék méretek. Terméket csak abban az esetben cserélünk, amennyiben a gyártó által megadott méretek eltérnek a valóságtól. Rosszul megválasztott méret miatt nem áll módunkban a pólókat kicserélni.
  • Kérjük mielőtt rendelsz, egy már meglévő póló méreteit mérd le és a lemért póló méretetivel közel azonos méretet rendeld.
  • a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól 29. § (1) bekezdésének c/ pontja amely kifejezetten az egyedi gyártású termékekre vonatkozik: „A fogyasztó nem gyakorolhatja a 20. § szerinti jogát (elállás jogát) olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.”
  • A nyomtatás esetén a 100% színhűséget nem garantáljuk.
  • Az oldalunkon található minták esetén amennyiben változtatás nélkül rendeled a terméket, úgy alapértelmezetten a lehető legnagyobb méretben készítjük a mintákat.
  • Amennyiben saját mintát töltesz fel, vagy a mi mintánkat szerkeszted tovább, úgy látvány alapján készítjük a terméket. Ebben az esetben igyekszünk a rendelt termék méretéhez igazítani a minta nagyságát. Lehetséges minta méreteltérés 2-3cm.
  • A garanciát csak abban az esetben tudjuk érvényesíteni, ha a termék/ek kézhezvételt követően, azonnal vagy kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül jelzed felénk a problémát telefonon, vagy e-mailen! Visszaküldéstől számított 14 napon belül vállaljuk a termék/ek cseréjét. A visszaküldött csomag szállítási díja a vásárlót terheli.
  • Mivel egyedi megrendelés alapján készítjük a termékeinket, így rosszul választott méret esetén nem áll módunkban a terméket kisebbre vagy nagyobbra cserélni illetve a rendelés összegét sem tudjuk ebben az esetben visszatéríteni.
  • Hiányos csomag esetén is reklamációt a kézhezvételtől számítva 3 munkanapon belül fogadunk el.

KÁRTYABIRTOKOS KÁRTALANÍTÁSÁNAK MÓDJA:

A termék visszaérkezését követően ellenőrizzük azt, és ha a termék állapotát minden szempontból megfelelőnek találjuk, akkor sztornózzuk a számlát és visszautaljuk a vételárát. Az összeget banki átutalás segítségével juttatjuk vissza a kártyabirtokoshoz 14 munkanapon napon belül.